Aukce jsou zcela legitimní nástroj volený při prodeji nemovitosti. Jsou běžné nejenom v ČR, ale i v jiných státech. Využívají se zejména tam, kde se stěží nastavuje nabídková cena a u atraktivních nemovitostí, kde se očekává velký zájem ze strany poptávajících. V dnešní době je vzhledem ke zvýšené poptávce využíván častěji. Nevhodná mi přijde forma tzv. online přihazování, protože zájemci v emocích často cenu navýší nad racionální úroveň. Následně jim na odfinancování nestačí hypotéční úvěr, protože ocenění banky s takto navýšenou cenou nepočítá. Proto my v NEXT REALITY preferujeme raději jedno předložení nabídky, kdy si zájemce v klidu zváží, za jakou cenu je ochoten nemovitost zakoupit. Zjistili jsme, že online způsob, který se podobá dražbám, spoustě klientům nevyhovuje. Majitel nemovitosti tak tímto způsobem přichází o řadu zájemců, kteří by pro něj v rámci nákupu byli zajímaví.
NEXT REALITY provádí aukce nemovitostí již více než 5 let.
Robert Hanzl, generální ředitel NEXT REALITY
Jen co se trochu uklidnila atmosféra po korunování Zdeňka Mrňáka v kategorii makléř roku, došlo k ohlášení další kategorie. Na pódiu společnost Robertu Hanzlovi tentokrát udělal Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě, a Roman Vlasák, výkonný ředitel ČMRF a spoluzakladatel NEXT REALITY.
Naši klienti se čistě na český trh už nedívají. Stále více z nich hledá nemovitosti v zahraničí, a to nejen jako místo pro odpočinek, ale i jako chytrou investici. A má to své důvody.
Realitní trh zažívá v posledních měsících výrazný progres a důkazem jsou i skvělé výsledky naší sítě. Pokud vás zajímá pohled Roberta Hanzla, generálního ředitele NEXT REALITY na aktuální vývoj, poslechněte si analýzu pro Realiťáka roku a Reality.iDNES.cz
Po osmé hodině večerní došlo na výroční konferenci NEXT REALITY ke zveřejnění výsledků ankety Makléř roku. Každý rok jde o jeden z nejsilnějších momentů, vítěz letos nebyl do poslední chvíle znám... Ale nepředbíhejme.