NAPIŠTE ŘEDITELI

Stabilní a rostoucí firma hledá
ÚČETNÍ PRO BYTOVÁ DRUŽSTVA

Pro rozvíjející se divizi správy bytových družstev aktuálně hledáme novou kolegyni/kolegu se specializací na účetnictví BD, více o projektu se dozvíte přímo z webu společnosti: https://www.chytrebydlim.cz/

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  • Samostatné vedení kompletní účetní agendy
  • Zodpovědnost za správnost účetnictví, komunikace s vedením společnosti, členy bytového družstva, daňovým poradcem, dotčenými úřady
  • Závěrkové a uzávěrkové operace
  • Správa bankovního účtu
  • Správa pohledávek, upomínky, příp. spolupráce s právním odd. při jejich vymáhání
  • Kooperace při sestavování ekonomických reportů, rozpočtů, finančních analýz

POŽADUJEME:

  • Znalost principů a návazností fungování bytových družstev
  • Zkušenost na obdobné samostatné pozici alespoň 2 roky
  • Praxi v podvojném účetnictví (finanční nebo samostatná účetní)
  • Znalost účetních a daňových předpisů, všeobecný ekonomický přehled
  • Vyzrálou osobnost s celkovou pracovní zkušeností alespoň 5 let (vysoká míra samostatnosti a zodpovědnosti), schopnou kompletně řešit náročnější situace a kdo se nezalekne výzev spojených s běžným provozem BD

NA TÉTO POZICI UPLATNÍTE:

  • Ekonomické vzdělání (středoškolské, bakalářské, vyšší odborné či magisterské)
  • Znalost zákona o účetnictví, daňových zákonů a další legislativy vážící se k oboru podnikání, schopnost učit se podle potřeby
  • Komunikativnost v rámci společnosti i vůči klientům, úřadům, apod.
  • Samostatnost, zodpovědnost, vnitřní řád, pečlivost a přesnost, analytické myšlení, schopnost rutinních kroků, ale i optimismus v komunikaci a přístupu k práci, tvůrčí přístup k nastavování procesů, pracovitost a loajalitu k firmě/značce a hodnotám
  • Spolehlivost, slušné jednání a příjemné vystupování se schopností prosadit důležité, efektivitu, sledovat cíl, dodržovat a hlídat termíny, řídit si práci a určit priority
  • Znalost práce na PC, zejména MS Office a ekonomický systém VARIO

CO MIMO JINÉ NABÍZÍME:

  • Krásné a nově rekonstruované a plně vybavené kancelářské prostory na Praze 4 u stanice Budějovická, součástí je zahrada, lounge a relax zóna, parkovací místa zdarma
  • Výbornou kávu stále k dispozici, jakož i plnou lednici osvěžujících nápojů
  • Profesní růst i perspektivu v úspěšně se rozvíjejících společnostech
  • Zodpovědnou práci v příjemném kolektivu i prostředí, podporující a kooperující tým lidí, profesionální prostředí původně rodinné firmy s minimální fluktuací
  • Pravidelné firemní akce vč. sportovních turnajů (volejbal, tenis, golf, apod.)
  • Flexibilita, možnost kombinovat práci v kanceláři s prací z domova (tzv. homeoffice), podporujeme pohodové tvůrčí pracovní podmínky a sladění pracovního i osobního života jednotlivců, uvolněná firemní kutlura
  • Počítač, mobil i pro osobní účely, další výhody po zapracování
  • Práci na HPP nebo živnostenský list, event. práci na zkrácený úvazek – min.30hodin týdně, spíš více (flexibilní začátek i konec)
  • Dovolená 4 týdny
  • Nástup ihned nebo dle dohody

 

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici nám o sobě prosím napište pár řádků a přiložte svůj profesní životopis (ucetni@nextreality.cz), obratem se Vám ozveme a následně Vás rádi přivítáme na osobním pohovoru.

 

Děkujeme a těším se na setkání s Vámi, za HR tým konsorcia společností NEXT REALITY

Barbora

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT