Největší a nezávislý festival pro finanční a realitní profesionály FINfest a REALITYfest, tentokrát s tématem Výzvy a trendy roku 2022, který se konal v pondělí 8. listopadu 2021 ve čtyřhvězdičkovém hotelu Clarion Congress v Praze, nabídl i tentokrát pestrý program.
Letos se konference zaměřila mimo jiné na témata příležitostí pro realitní byznys v roce 2022. Ondřej Jaroš moderoval speciální díl Realit bez obalu se třemi makléři, kteří měli u diváků jeho pořadu největší ohlas. David Stašek představil Facebook jako nedílnou součást marketingu makléře. Offline reklama zazněla v podání Richarda Kašpara. Juraj Sutoris mluvil o fuck upu jako cestě k úspěchu. Čeká realitní zprostředkovatele digitální revoluce? A jak bude vypadat? Je opomíjené AML strašákem, nebo ochranou pro firmy a makléře? A jaký máte názor na sdílení zakázek? Je to pro makléře skvělá příležitost nebo propadák?
To vše a mnohem více zaznělo v panelových diskusích, přednáškách i workshopech. Šéfové zprostředkovatelských firem, zástupce předních finančních institucí i realitních kanceláří, vedoucí zástupci státních i profesních organizací – ti všichni přišli diskutovat a podělit se o své zkušenosti s účastníky konference. Na výběru expertů, leaderů i inspirativních osobností z praxe jsme si dali opravdu záležet.
Na konferenci se letos potkalo 1 000 účastníků, 226 lidí sledovalo program v jednotlivých sálech online. Na deseti pódiích se vystřídalo 147 řečníků, a to v 71 položkách programu. Partnerů festivalu bylo celkem 82. A ptáte se, zda přišla také hygiena? Ano, zaznamenali jsme jednu kontrolní návštěvu.
Řada z vás se na konferenci přihlašovala doslova na poslední chvíli, a to ještě v pondělí dopoledne.
Všem řečníkům i návštěvníkům děkujeme za účast na podzimní konferenci FINfest a REALITYfest s tématem Výzvy a trendy roku 2022.
Na závěr trochu čísel:
Podívejte se na příběh pana Jiřího, který objevil novou formu financování nemovitostí, bez dokládání příjmů a složitého papírování. Díky tomu si mohl pořídit větší bydlení pro svoji rodinu a spokojeně bydleT.
Toto je příběh rodiny Procházkových, kteří se přidali k našim 150 000 spokojeným zákazníkům!
Poptávka po výkupech nemovitostí rapidně stoupá! Vysoké úrokové sazby hypoték, drahé energie a rostoucí životní náklady na jedné straně, přestřelené ceny nemovitostí na straně druhé. To vše způsobuje, že poptávka po nemovitostech klesá.
Miroslav Jonáš, obchodní ředitel ČMRF, který se pohybuje v realitním oboru téměř 18 let. Společnost Českomoravský realitní fond je součástí holdingu NEXT REALITY a zajišťuje především výkupy nemovitostí.