Ve čtvrtek 19. května jsme se v rámci naší nově vzniklé NEXT AKADMIE zúčastnili přednášky na téma Marketing na Facebooku a Instagramu, kterou provázela expertka v oboru Eliška Vyhnánková, lektorka v oblasti social medií. Elišky jméno jsme již slyšeli zaznít na nedávném setkání při oslavě výročí naší společnosti.
Sociální sítě jsou v dnešní době opravdu velké téma, je to neustále měnící se mechanismus, který když se naučíme používat, dokáže nám přinést nové a nové klienty. Umožní nám dát vědět druhým o nás a o naší práci, prostřednictvím audiovizuální komunikace, bez nutnosti osobního kontaktu. Tvoříme si tak jakýsi dojem prostřednictvím našich profilů, ať už osobních či profesních. A přesně toto se snažila Eliška naším makléřům předat, naučit je efektivně využívat čas na síti ve svůj prospěch.
Nejprve jsme si přiblížili funkce Facebooku jako takového, jeho algoritmů a co všechno o nás naše sociální síť ví, beztoho, abychom si to uvědomovali. Myslím, že všichni někdy máme pocit, že nás naše zařízení odposlouchávají. Reklamy nám totiž nabízí zboží, o kterém jsme se s někým bavili, i když jsme nic takového nevyhledávali. Ano, i tento jev jde vysvětlit jednoduše tím, že svému telefonu dovolujeme využívat soubory cookies a také polohu, takže úplně stačí, aby někdo z našeho okolí danou věc vyhledával a „podle cookies“, nás to nejspíš bude zajímat také. O takovéto informace a ještě mnohem více jsme byli obohaceni v první části přednášky.
Po obědové pauze jsme se znovu sešli v aule a poslouchali, o dnes velmi rozšířené sociální síti, Instagramu. Nezůstalo však jen u něj, byl zmíněn také TikTok- sociální síť, kterou využívá převážně mladší část populace. Nenechme se ale mýlit, možná bychom i my měli TikToku věnovat pozornost, stal se totiž nejpoužívanější aplikací a jako dosud první předčil tolik známý Google.
Jak používat hastagy? Jak tvořit obsah? Jaká má být frekvence našich postů a jaké možnosti práce s obsahem máme? Odpovědi na tyto otázky nám Eliška nabídla v odpoledním programu. Celý seminář se nesl v duchu dobré nálady a chuti po poznání.
Jak se našim kolegům přednáška líbila a co si z ní odnesli?
Co si odnášíte z dnešního semináře?
Veronika Chládková- „ Utkvělo mi v hlavě, že není pravdou, že nás Facebook odposlouchává, jak si mnozí myslí. Je důležité si uvědomit, že jako běžný uživatel nevíme, jakým způsobem sociální sítě fungují, jaký má systém vyhodnocování, což je nezbytné pokud chceme na sociálních sítích využít propagace a dnes jsem se k tomuto tématu dozvěděla spoustu informací.“
Jak se Vám dnešní přednáška líbila?
Lucie Junková- „Zajímavá, interaktivní, přinesla mi spoustu nových možností a informací, které bych ráda použila v budoucnu na svých sociálních sítích.“
Jaký máte pocit po dnešní přednášce a jak naložíte s nově získanými informacemi?
Tereza Korbelářová- „Přednáška se mi velice líbila. Je super, že NEXT spustil svou akademii a nyní se můžeme vzdělávat v zázemí centrály. Odnesla jsem si především to, že bych měla své sledující a přátelé zapojovat do různých interakcí, než mít svůj Instagram a Facebook pouze, jako výkladní skříň mých nemovitostí, což mě vede k založení dalšího- tedy profesního profilu."
Pro rok 2024 dojde v Česku ke zvýšení daně z nemovitosti. Tato změna je součástí vládního konsolidačního balíčku a průměrně se daň zvýší o 80 %. Tento nárůst se dotkne všech nemovitostí a cílem je zvýšit příjmy státního rozpočtu.
Rok 2024 přináší nové výzvy i příležitosti pro investory do nemovitostí. Pokud uvažujete, kam vložit své peníze, abyste dosáhli co nejvyššího zhodnocení, zaměřte se na města, která vynikají výnosem a stabilitou trhu.
Pokud uvažujete o investici do nemovitostí mimo Evropu, je Omán v jihovýchodní části Arabského poloostrova vynikající volbou. Tento svobodný, bezpečný a rozvíjející se sultanát nabízí příležitosti, které se díky růstu cen stávají stále výhodnějšími.
Praha, 30.9.2024 – NEXT REALITY, přední česká realitní kancelář, reaguje na aktuální trendy v oblasti nemovitostních investic a s potěšením oznamuje rozšíření svého portfolia o atraktivní nabídky nemovitostí v destinacích na Blízkém východě – konkrétně v Ománu a Dubaji.