NAPIŠTE ŘEDITELI

Mediální zájem při prodeji nemovitosti nevadí, psaní nepravd ano

V prosinci minulého roku jsme si podali ruce s novým klientem. Na tom by nebylo nic zvláštního – i v dnešní situaci, kdy poptávka převyšuje nabídku, pravidelně přinášíme zájemcům vysněné možnosti bydlení. Co překvapilo, byla srážka s mediálním světem. 

Celé to začalo tím, že jako spousta jiných klientů, i Petr Kolář pocítil konec jedné etapy. A s tím přišla potřeba změny bydlení. Domluvili jsme se, a s týmem se pustili do práce: připravili home staging, profi fotografie, video ZDE i virtuální prohlídku jeho (vážně krásné!) vily v Uhříněvsi. Vše jsme dle dobrého zvyku podchytili papírově a marketingově. 

Že je klient známým zpěvákem, nehrálo roli. Za x let v realitách jsme pomáhali řešit bydlení spoustě různě postavených lidí. V inzerátu jsme Petrovo jméno nezmiňovali, ostatně nedělám to nikdy, tak proč tady?

Zájem bulváru se i tak brzy dostavil. Nic proti tomu. Jenže je obrovský rozdíl mezi médii jako Život v Česku (https://zivotvcesku.cz/zpevakovi-petru-kolarovi-se-nedari-prodat-dum-musel-ho-zlevnit-o-1-200-000-korun-realitni-makler-vysvetlil-proc-se-prodej-zatim-nedari/) a Extra (https://www.extra.cz/desitky-zajemcu-zadny-kupec-petr-kolar-zlevnil-cenu-luxusniho-domu-za-29-muze-byt-vas-0db27), jejichž redaktoři nám zavolali, aby pro své články získali relevantní informace, a deníkem Blesk, který se ozvat nepotřeboval a své domněnky předložil jako fakta. Prvně dával prodej do souvislosti se zpěvákovou exekucí a psal, že prodej domu nařídil soud – není to pravda, Petr dům prodává z vlastní vůle – ale tady jsme si ještě říkali, že při honu za senzací se ledacos „ztratí v překladu.“

Jak to při prodeji vily takového profilu bývá (6+1 s krytým bazénem, zastřešenou pergolou a kreativním studiem na práci), může pár měsíců trvat, než luxusní nemovitost najde nového majitele. Součástí procesu bývá i snížení ceny, což byl i náš případ (o 1,2 milionu). Nic nestandardního, Blesk však informoval, že se dům nedaří prodat, a tak byl zlevněn a posléze stažen z prodeje. Nabídka je přitom stále aktivní, jen od března 2022 přešel inzerát pod novou značku NEXT REALITY EXCLUSIVE . 

Ve stejném článku pak Blesk vydedukoval, že máme na vilu vážného zájemce, což také není pravda (přitom stačilo zvednout telefon, prodej od začátku řeší jeden makléř). Dvoupatrová nemovitost o celkové ploše 270 m2 v Uhříněvsi za Prahou je stále k dispozici. 

Můžete si ji prohlédnout ZDE a ozvat se nám, pokud vás oslovila pane či paní.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT