Úterý 8. a středa 9. srpna patřily prvnímu školení Partnerů NEXT REALITY, jejichž počet se neustále rozrůstá. V tuto chvíli jedenáct Partnerů se sjelo na firemní chalupu Panorama v Malé Úpě s překrásným výhledem na Sněžku, aby v tomto jedinečném prostředí vyslechli několik přednášek z mnoha oborů. Na tomto intenzivním školení, jak už je u „NEXTŮ“ zvykem, byla nosným tématem kvalita, která je vždy na prvním místě.
Po seznámení se s pravidly partnerství a procesy ve společnosti, přišly na řadu nové produkty. Aukce a rekonstrukce, které mají obrovský potenciál a v nichž je velká konkurenční výhoda společnosti NEXT REALITY. Dále také marketing poboček a jednotlivých makléřů, odehrávající se z velké míry na sociálních sítích.
Mezi školiteli, kteří vystoupili, patřili i zakladatelé společnosti Robert Hanzl a Roman Vlasák. On-line marketér Martin Diblíček, který je školitelem Realitního vzdělávacího institutu, přítomné seznámil s tím, jak fungují sociální sítě a on-line marketing. Marketingový manažer NEXT REALITY Lukáš Kroupa prezentoval směr a zaměření marketingu v celé společnosti. Nosný interní systém NEXT APP, pak nemohl představit nikdo jiný než Mirek Fiala, duchovní otec, který se podílel a podílí na jeho vývoji.
Jak v Čechách, tak i na Moravě má síť svého ředitele – na Moravě, kde tento program loni odstartoval, je to Igor Kohut a v Čechách, kde síť úspěšně expanduje od letošního roku, je ředitelem Petr Zelenka. I oni byli samozřejmě připraveni odpovídat na zvídavé otázky Partnerů. Jedním z nich, který také vystoupil se svou prezentací, byl ostřílený realitní matador Zdeněk Fibrich, který je zároveň školitelem RVI.
Největší zájem vzbudil marketing a sociální sítě, které se probíraly i po oficiálním konci školení. Pak následoval neformální a velmi podařený večer, kdy se tmelil kolektiv (nejen) u grilování. Druhý den odjížděli všichni plni nových informací a především skvěle nakopnutí k nejlepším výkonům.
Další školení se uskuteční pro všechny pracovníky NEXT REALITY už 14. září v Průhonicích v hotelu Fleret a zajímavostí je, že bude otevřeno i pro veřejnost.
Kolik snů vám už uteklo, protože jste čekali na „až“? Realitní trh se neřídí našimi kalendáři, životními fázemi ani vnitřní pohodou. Ale mnozí z nás přesto váhají, odkládají, přemýšlí… a mezi tím jim protékají mezi prsty skvělé příležitosti. Přinášíme 5 nejčastějších realitních „klišé“, které slyšíme od klientů, a které jim často zavřou dveře k domovu, který mohl být jejich.
Naši klienti se čistě na český trh už nedívají. Stále více z nich hledá nemovitosti v zahraničí, a to nejen jako místo pro odpočinek, ale i jako chytrou investici. A má to své důvody.
Češi investice do nemovitostí milují. Jsou zarytými fanoušky cihel, které touží vlastnit. I díky tomu se v průběhu let český realitní trh zejména ve velkých městech vyčerpává. Investicím do cihel ale není nutně konec.
Po osmé hodině večerní došlo na výroční konferenci NEXT REALITY ke zveřejnění výsledků ankety Makléř roku. Každý rok jde o jeden z nejsilnějších momentů, vítěz letos nebyl do poslední chvíle znám... Ale nepředbíhejme.