Úterý 8. a středa 9. srpna patřily prvnímu školení Partnerů NEXT REALITY, jejichž počet se neustále rozrůstá. V tuto chvíli jedenáct Partnerů se sjelo na firemní chalupu Panorama v Malé Úpě s překrásným výhledem na Sněžku, aby v tomto jedinečném prostředí vyslechli několik přednášek z mnoha oborů. Na tomto intenzivním školení, jak už je u „NEXTŮ“ zvykem, byla nosným tématem kvalita, která je vždy na prvním místě.
Po seznámení se s pravidly partnerství a procesy ve společnosti, přišly na řadu nové produkty. Aukce a rekonstrukce, které mají obrovský potenciál a v nichž je velká konkurenční výhoda společnosti NEXT REALITY. Dále také marketing poboček a jednotlivých makléřů, odehrávající se z velké míry na sociálních sítích.
Mezi školiteli, kteří vystoupili, patřili i zakladatelé společnosti Robert Hanzl a Roman Vlasák. On-line marketér Martin Diblíček, který je školitelem Realitního vzdělávacího institutu, přítomné seznámil s tím, jak fungují sociální sítě a on-line marketing. Marketingový manažer NEXT REALITY Lukáš Kroupa prezentoval směr a zaměření marketingu v celé společnosti. Nosný interní systém NEXT APP, pak nemohl představit nikdo jiný než Mirek Fiala, duchovní otec, který se podílel a podílí na jeho vývoji.
Jak v Čechách, tak i na Moravě má síť svého ředitele – na Moravě, kde tento program loni odstartoval, je to Igor Kohut a v Čechách, kde síť úspěšně expanduje od letošního roku, je ředitelem Petr Zelenka. I oni byli samozřejmě připraveni odpovídat na zvídavé otázky Partnerů. Jedním z nich, který také vystoupil se svou prezentací, byl ostřílený realitní matador Zdeněk Fibrich, který je zároveň školitelem RVI.
Největší zájem vzbudil marketing a sociální sítě, které se probíraly i po oficiálním konci školení. Pak následoval neformální a velmi podařený večer, kdy se tmelil kolektiv (nejen) u grilování. Druhý den odjížděli všichni plni nových informací a především skvěle nakopnutí k nejlepším výkonům.
Další školení se uskuteční pro všechny pracovníky NEXT REALITY už 14. září v Průhonicích v hotelu Fleret a zajímavostí je, že bude otevřeno i pro veřejnost.
Kupující uzavírá rezervační smlouvu zejména z důvodu zajištění exkluzivity – tedy blokace nemovitosti pro sebe. Většinou jsou to kupující, kteří ji chtějí rychle uzavřít a získat časový prostor a klid pro další jednání.
Češi investice do nemovitostí milují. Jsou zarytými fanoušky cihel, které touží vlastnit. I díky tomu se v průběhu let český realitní trh zejména ve velkých městech vyčerpává. Investicím do cihel ale není nutně konec.
Realitní trh zažívá v posledních měsících výrazný progres a důkazem jsou i skvělé výsledky naší sítě. Pokud vás zajímá pohled Roberta Hanzla, generálního ředitele NEXT REALITY na aktuální vývoj, poslechněte si analýzu pro Realiťáka roku a Reality.iDNES.cz
Naši klienti se čistě na český trh už nedívají. Stále více z nich hledá nemovitosti v zahraničí, a to nejen jako místo pro odpočinek, ale i jako chytrou investici. A má to své důvody.