Next reality jsem si vybral po pečlivém prostudování trhu a neuvěřitelném množství schůzek se zástupci nebo majiteli snad všech realitních kanceláří, které provozují franchisingové sítě.
Po nasátí informací z těchto kanceláří jsem vyhodnotil Next jako velmi seriózní kancelář, která má hodně propracovaný program pro nováčky v branži, což pro mne bylo docela zásadní a celkově se mi zdálo, že máme dost podobné smýšlení o etice a přístupu ke klientům (nejen v realitách).
Tyto skutečnosti u mne zvítězili nad mojí „lakotou“ vybrat si partnera s nižšími odvody centrále, ale byl to velký vnitřní boj.
Velkou měrou tomu taky pomohl Petr Zelenka, který mi jako člověk sednul od první schůzky. Pro mne je velmi důležité pracovat a komunikovat s lidmi, kteří jsou v pohodě, prostě chci chodit do práce rád a s úsměvem.
Stresů a prudičů už jsem si v životě užil dost (tím nemyslím klienty) a tím navazuji na tvoji druhou otázku proč reality. Ještě když jsem provozoval stavebniny, tak jsem si pohrával s myšlenkou proč já těm lidem prodávám domy po cihlách a trámech (což je neuvěřitelně pracné), proč jim je neprodávám celé.
A tak jsem začal stavět domy a prodávat je jako hotový produkt, což se mi osvědčilo no a když přišla Pro-doma s nabídkou na odkup mých stavebnin ani jsem se moc nerozmýšlel. Po prodeji jsem přemýšlel nad další činností, která by mne nějak naplňovala a byla nějak spřízněná se stavěním a prodáváním nemovitostí (protože neumím doma ležet a mám rád výzvy) a jednoznačně mi vyšly reality.
Pavlovi děkujeme za komentář a přejeme mu mnoho úspěchů.
Statistiky uvádějí, že v tuzemsku dojde k více jak deseti vloupáním do bytů nebo rodinných domů denně. Za rok je to víc jak 3600 případů.
Nemovitost je investicí na celý život a jakýkoli majitel by měl usilovat o prodloužení životnosti svého majetku. Starost o nemovitost zahrnuje nejen péči o její estetiku, ale také zajištění, že bude v dobrém technickém stavu po mnoho let.
Prodej nemovitosti je záležitost, která vyžaduje nejen čas a energii, ale také odborné znalosti a zkušenosti. Realitní makléři mají hluboké znalosti trhu s nemovitostmi, včetně aktuálních cen a trendů.
Mnoho faktorů ovlivňuje cenu nemovitosti, ale jedním z nejvýznamnějších aspektů, který nelze opomenout, je lokalita. Volba místa, kde se rozhodnete koupit nemovitost, může mít dramatický vliv na její hodnotu.