Předávání informací a vzdělávání, to je velké téma v celé realitní branži. Práce realitních makléřů je neskutečně pestrá a vyžaduje znalosti z nejrůznějších profesí. Jako příklad lze zmínit, krom klasických obchodních dovedností, oblast právní, ekonomickou, stavební či marketingovou.
Celá řada firem na těchto znalostech buduje své know-how.
I u nás v NEXTu řadu let řešíme, jak se maximálně efektivně proškolovat na daná témata, produkty a postupy. Paradoxem doby je, že nás situace dovedla k vylepšení systému online vzdělávání. Prakticky hned po zavedení mimořádných opatření, kdy jsme byli na čas bez osobního kontaktu, jsme do firmy zavedli celou řadu meetingů a webinářů, které může každý z pohodlí svého domova nebo kanceláře sledovat, případně se i aktivně zapojovat do diskuzí. Rovněž probíhají online školení.
„Zavedli jsme pravidelné středeční webináře, na které zveme zajímavé hosty. Obrovský zájem mají zejména školení na právní oblast, kde se opíráme o zkušenosti Mgr. Jiřího Trunečky,“ uvedl Robert Hanzl.
Právní minimum je na programu pravidelně každou první středu v měsíci, realitní makléři mají za sebou již rozbor nových zprostředkovatelských a rezervačních smluv z pohledu zákona o realitním zprostředkování. Minulou středu pak bylo na programu téma nájemních vztahů v souvislosti se současnou situací.
Z již konaných webinářů je vhodné ještě zmínit tato témata:
Součástí každé webinářové středy jsou i aktuální novinky a doporučení z trhu. „V době, kdy to realitní makléři nejvíc potřebovali, jsme s nimi byli v neustálém kontaktu, sdíleli informace z celé ČR, zajišťovali zprávy od státní správy, aby to pro ně bylo co nejjednodušší,“ podotkl Robert Hanzl.
Program stavíme dle požadavků makléřů. V plánu máme nyní například téma obsahového marketingu, ve kterém se zaměříme na to, jak psát popisy, články nebo třeba příspěvky na sociální sítě tak, aby přitáhly pozornost čtenářů. Dále jsou to obchodní dovednosti. Z právní oblasti jsou témata takřka nevyčerpatelná.
Webináře mají velkou výhodu v tom, že se do nich může s dotazem přihlásit prakticky každý. Je to obrovské zpestření a vždy se najde prostor k řešení konkrétních věcí.
Nejedná se ale pouze o webináře, v online prostředí již byly například pro franšízanty realizovány tři rady, školení na personální tématiku a management a celofiremní meeting.
Každá doba přináší nové příležitosti. My v NEXT REALITY jsme tu aktuální maximálně využili k novým metodám a postupům.
Jen co se trochu uklidnila atmosféra po korunování Zdeňka Mrňáka v kategorii makléř roku, došlo k ohlášení další kategorie. Na pódiu společnost Robertu Hanzlovi tentokrát udělal Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě, a Roman Vlasák, výkonný ředitel ČMRF a spoluzakladatel NEXT REALITY.
Po osmé hodině večerní došlo na výroční konferenci NEXT REALITY ke zveřejnění výsledků ankety Makléř roku. Každý rok jde o jeden z nejsilnějších momentů, vítěz letos nebyl do poslední chvíle znám... Ale nepředbíhejme.
Realitní trh zažívá v posledních měsících výrazný progres a důkazem jsou i skvělé výsledky naší sítě. Pokud vás zajímá pohled Roberta Hanzla, generálního ředitele NEXT REALITY na aktuální vývoj, poslechněte si analýzu pro Realiťáka roku a Reality.iDNES.cz
Kolik snů vám už uteklo, protože jste čekali na „až“? Realitní trh se neřídí našimi kalendáři, životními fázemi ani vnitřní pohodou. Ale mnozí z nás přesto váhají, odkládají, přemýšlí… a mezi tím jim protékají mezi prsty skvělé příležitosti. Přinášíme 5 nejčastějších realitních „klišé“, které slyšíme od klientů, a které jim často zavřou dveře k domovu, který mohl být jejich.