NAPIŠTE ŘEDITELI

Nová doba ve vzdělávání

Předávání informací a vzdělávání, to je velké téma v celé realitní branži. Práce realitních makléřů je neskutečně pestrá a vyžaduje znalosti z nejrůznějších profesí. Jako příklad lze zmínit, krom klasických obchodních dovedností, oblast právní, ekonomickou, stavební či marketingovou.

 

Celá řada firem na těchto znalostech buduje své know-how.

I u nás v NEXTu řadu let řešíme, jak se maximálně efektivně proškolovat na daná témata, produkty a postupy. Paradoxem doby je, že nás situace dovedla k vylepšení systému online vzdělávání. Prakticky hned po zavedení mimořádných opatření, kdy jsme byli na čas bez osobního kontaktu, jsme do firmy zavedli celou řadu meetingů a webinářů, které může každý z pohodlí svého domova nebo kanceláře sledovat, případně se i aktivně zapojovat do diskuzí. Rovněž probíhají online školení.

„Zavedli jsme pravidelné středeční webináře, na které zveme zajímavé hosty. Obrovský zájem mají zejména školení na právní oblast, kde se opíráme o zkušenosti Mgr. Jiřího Trunečky,“ uvedl Robert Hanzl.

Právní minimum je na programu pravidelně každou první středu v měsíci, realitní makléři mají za sebou již rozbor nových zprostředkovatelských a rezervačních smluv z pohledu zákona o realitním zprostředkování. Minulou středu pak bylo na programu téma nájemních vztahů v souvislosti se současnou situací.

 Z již konaných webinářů je vhodné ještě zmínit tato témata:

  • „Marketing pro realitní makléře“ s Mgr. Lenkou Jeřábkovou z firmy nakopnisvujmarketing.cz; 
  • „Vytěžení spolupráce mezi realitními a finančními makléři“, kde se zapojili a příklady ukázali konkrétní makléři, kteří získávají zakázky od poradců Partners,
  • „Jak realizovat investice v Českomoravském realitním fondu“,
  • nebo jsme dokonce vyhlásili nejlepší z doporučitelů změny energií v projektu NEXT ENERGIE.

 Součástí každé webinářové středy jsou i aktuální novinky a doporučení z trhu. „V době, kdy to realitní makléři nejvíc potřebovali, jsme s nimi byli v neustálém kontaktu, sdíleli informace z celé ČR, zajišťovali zprávy od státní správy, aby to pro ně bylo co nejjednodušší,“ podotkl Robert Hanzl.

Program stavíme dle požadavků makléřů. V plánu máme nyní například téma obsahového marketingu, ve kterém se zaměříme na to, jak psát popisy, články nebo třeba příspěvky na sociální sítě tak, aby přitáhly pozornost čtenářů. Dále jsou to obchodní dovednosti. Z právní oblasti jsou témata takřka nevyčerpatelná.

Webináře mají velkou výhodu v tom, že se do nich může s dotazem přihlásit prakticky každý. Je to obrovské zpestření a vždy se najde prostor k řešení konkrétních věcí.

Nejedná se ale pouze o webináře, v online prostředí již byly například pro franšízanty realizovány tři rady, školení na personální tématiku a management a celofiremní meeting.

Každá doba přináší nové příležitosti. My v NEXT REALITY jsme tu aktuální maximálně využili k novým metodám a postupům.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT