Předávání informací a vzdělávání, to je velké téma v celé realitní branži. Práce realitních makléřů je neskutečně pestrá a vyžaduje znalosti z nejrůznějších profesí. Jako příklad lze zmínit, krom klasických obchodních dovedností, oblast právní, ekonomickou, stavební či marketingovou.
Celá řada firem na těchto znalostech buduje své know-how.
I u nás v NEXTu řadu let řešíme, jak se maximálně efektivně proškolovat na daná témata, produkty a postupy. Paradoxem doby je, že nás situace dovedla k vylepšení systému online vzdělávání. Prakticky hned po zavedení mimořádných opatření, kdy jsme byli na čas bez osobního kontaktu, jsme do firmy zavedli celou řadu meetingů a webinářů, které může každý z pohodlí svého domova nebo kanceláře sledovat, případně se i aktivně zapojovat do diskuzí. Rovněž probíhají online školení.
„Zavedli jsme pravidelné středeční webináře, na které zveme zajímavé hosty. Obrovský zájem mají zejména školení na právní oblast, kde se opíráme o zkušenosti Mgr. Jiřího Trunečky,“ uvedl Robert Hanzl.
Právní minimum je na programu pravidelně každou první středu v měsíci, realitní makléři mají za sebou již rozbor nových zprostředkovatelských a rezervačních smluv z pohledu zákona o realitním zprostředkování. Minulou středu pak bylo na programu téma nájemních vztahů v souvislosti se současnou situací.
Z již konaných webinářů je vhodné ještě zmínit tato témata:
Součástí každé webinářové středy jsou i aktuální novinky a doporučení z trhu. „V době, kdy to realitní makléři nejvíc potřebovali, jsme s nimi byli v neustálém kontaktu, sdíleli informace z celé ČR, zajišťovali zprávy od státní správy, aby to pro ně bylo co nejjednodušší,“ podotkl Robert Hanzl.
Program stavíme dle požadavků makléřů. V plánu máme nyní například téma obsahového marketingu, ve kterém se zaměříme na to, jak psát popisy, články nebo třeba příspěvky na sociální sítě tak, aby přitáhly pozornost čtenářů. Dále jsou to obchodní dovednosti. Z právní oblasti jsou témata takřka nevyčerpatelná.
Webináře mají velkou výhodu v tom, že se do nich může s dotazem přihlásit prakticky každý. Je to obrovské zpestření a vždy se najde prostor k řešení konkrétních věcí.
Nejedná se ale pouze o webináře, v online prostředí již byly například pro franšízanty realizovány tři rady, školení na personální tématiku a management a celofiremní meeting.
Každá doba přináší nové příležitosti. My v NEXT REALITY jsme tu aktuální maximálně využili k novým metodám a postupům.
Vážení klienti a příznivci NEXT REALITY, rádi bychom vás informovali o provozu call-centra během vánočních svátků. Přejeme vám všem krásné prožití vánočních svátků a úspěšné vkročení do roku 2025.
Tohle byl zážitek, který se nedá popsat slovy – kdo nezažil, nepochopí. Každý den jsme využili na maximum, od první do poslední vteřiny. Skvělý program, precizní organizace a ta nejlepší parta lidí, se kterými je radost sdílet společné okamžiky a zažít spoustu zábavy.
Trh realitního zprostředkování zažil v minulém roce rekordní výsledky a realitním zprostředkovatelům vynahradil propady z let 2022 a první poloviny roku 2023. Proč tomu tak bylo a jak se dařilo konkrétně realitní síti NEXT REALITY, jsme se zeptali Roberta Hanzla, generálního ředitele NEXT REALITY.
Zajímá vás vlastnictví nemovitosti v Dubaji a chcete vědět, jak na stabilní a bezpečnou investici s vysokým výnosem?