NAPIŠTE ŘEDITELI

Makléři NEXT REALITY nyní pracují převážně online. V práci nehodlají polevit ani přes nouzový stav v ČR

Na situaci, která v České republice momentálně panuje, musí reagovat i naše franšízové kanceláře, jichž se přijatá opatření přímo nedotkla, ale vliv na ně mají. Jejich pobočky mohou být otevřené, práce realitních makléřů tak není nijak omezena, tedy do určité míry.

 

Na situaci, která v České republice momentálně panuje, musí reagovat i franšízové systémy, jichž se přijatá opatření přímo nedotkla, ale vliv na ně mají. Příkladem mohou být realitní kanceláře. Jejich pobočky mohou být otevřené, práce realitních makléřů tak není nijak omezena, tedy do určité míry. „Z opatření vlády se náš byznys na nějakou dobu jistě utlumí, můžeme sice realizovat prohlídky s klienty, ale reálně se spíše vyčkává. Naši makléři mají jasná a srozumitelná doporučení jak se chovat na prohlídce s klienty, vždy s max. bezpečností. Díky call centru v Next Reality víme naprosto přesně, jaké máme reakce, ať už telefonické nebo e-mailové, na naše nabízené nemovitosti. V tuto chvíli sledujeme zhruba třetinový pokles reakcí oproti standardnímu pracovnímu dni v březnu,“ vysvětluje Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.

V současnosti se tak týmy franšízora i samotných franšízantů snaží být v maximální možné míře online. Videomeetingy s klienty se staly součástí jejich „běžného“ pracovního dne. „Procházíme si online smlouvy, a to i s více lidmi najednou, se všemi účastníky smluvních stran, a to vše z domova. Vytváříme 3D skeny nemovitostí a videoprohlídky s plánky tak, aby si zájemci o naše nabízené nemovitosti mohli projít z bezpečí domova sami, bez kontaktu s makléřem, či prodávajícím,“ doplňuje Zelenka.

 

ZDROJFranchising.cz (i celý článek)

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT