Současná koronavirová krize drasticky hýbe finančními trhy. Mezi těmi, které pociťují propad, ale rozhodně nepatří trh s realitami.
Z aktuálních dat realitní kanceláře NEXT REALITY, která působí prostřednictvím sítě 40 poboček v celé ČR, vyplývá, že ani v období nejistoty lidé o nemovitosti zájem neztrácejí.
Na vlastním call centru, na kterém je měřen zájem klientů, zaznamenala firma v období pondělí 9. až středy 11. března zanedbatelný 5procentní pokles oproti srovnatelnému období pondělí 10. až středy 12. února. Právě druhý březnový týden byl přitom ve znamení zavádění přísných vládních opatření týkající se shromažďování lidí či kontrol státních hranic.
Co se týče realizace rezervací nemovitostí z nabídky, společnost NEXT REALITY ohlásila za období 1. března až 11. března dokonce nárůst. A to o celých 34% oproti stejnému období v únoru.
„Aktuální situace se na zájem o nákupy nemovitostí nijak negativně neprojevuje, spíše naopak" uvádí generální ředitel NEXT REALITY Robert Hanzl. „Nákup nemovitosti na území ČR je tou nejjistější investicí.”
Nabízí se srovnání se situací z období tzv. velké recese před několika lety, kdy prodej bytů pozvolna stoupal. Vrcholem pak byl rok 2015, kdy se jen v Praze prodalo rekordních 7000 bytů. „V situaci, kdy některé trhy, například akciové, klesají, očekáváme ještě větší zájem ze strany investorů vkládat finanční prostředky do nemovitostí,“ dodává Robert Hanzl.
Vážení klienti a příznivci NEXT REALITY, rádi bychom vás informovali o provozu call-centra během vánočních svátků. Přejeme vám všem krásné prožití vánočních svátků a úspěšné vkročení do roku 2024.
S ohledem na různorodé potřeby investorů jsme vybrali několik klíčových faktorů, které mohou být rozhodující při hledání té správné investice.
Zvyšující se poptávka po nemovitostech a jejich pozvolný růst cen představuje příležitost pro kvalitní makléře.
Realitní společnost NEXT REALITY se stala partnerem Středočeského krajského fotbalového svazu. Její zástupci společně s předsedou Tomášem Neumannem dali také život projektu Podpoř svůj klub, ve kterém se vzdávají části své provize ve prospěch fotbalového klubu ve Středních Čechách, který se klient rozhodne podpořit.