Kromě osmdesátitisícové Žiliny na Slovensku existují obce s týmž názvem i v naší zemi. Jedna z nich je k nalezení kousek od Nového Jičína a žije v ní lehce přes 500 obyvatel.
I v takových obcích chce být NEXT REALITY vidět. Proto se vedoucí pobočky v Novém Jičíně pan Libor Vícha rozhodl sponzorovat tombolu plesu, který proběhl dne 17.3.2018. Na tomto plese pořádaném Osadním výborem tak byly k vidění reklamní bannery NEXT REALITY a několik šťastlivců si odneslo domů dárkové tašky s naším modrozeleným logem. Co si od takové propagace pan Vícha slibuje?
“Působíme v tomto regionu poměrně krátce, teprve osm měsíců,” vysvětluje pan Vícha. “Právě díky takovým akcím, které nejsou na první pohled tak objemově zajímavé, se pomalu, ale jistě dostáváme do povědomí lidí. Osobně jsem zastáncem právě té strategie, že než finančně dotovat dvě velké události, raději jít cestou deseti akcí v menším měřítku, zato ale pravidelně, v průběhu celého roku.”
Byla to z hlediska marketing úspěšná akce? Podle pana Víchy rozhodně ano. “Zpětnou vazbu již máme. Přihlásil se mi klient, který nám nabídl spolupráci při prodeji bytu. Také jsme získali kontakty na další firmy, kde budeme jednat o vzájemné spolupráci,” pochvaluje si Libor Vícha.
Kontakty tohoto typu jsou na menších obcích klíčové. A nemusí jít jen o kontakty přímo s potenciálními klienty. “Na plese jsme se dohodli s pořadatelem, který je zároveň předsedou osadního výboru obce Žiliny u Nového Jičína a působí v Hospodářské a podnikatelské Unii, že začneme zastupovat v této unii náš podnikatelský směr v realitách,“ uvádí pan Vícha. “Tím se budeme moct podílet svými podněty a názory přispět k lepšímu tržnímu způsobu podnikání.”
Podle pana Víchy je spolupráce s výše uvedenou unií možností dostat se mezi skupinu lidí, kteří ovlivňují směr podnikání v realitách. “Je celkem dost věcí, které by potřebovalo toto odvětví změnit. Například konečně nově vznikající Realitní zákon, který tento trh trochu pročistí a tím také oddělí ty špatné od těch, kteří to myslí vážně a pracují v tomto oboru poctivě.”
Je vlastně z hlediska vedení pobočky realitní kanceláře Novojičínsko zajímavý region? O této oblasti jsme poslední dobou slýchali spíše špatné zprávy, v souvislosti s vysokou nezaměstnaností. Podle pana Víchy se toho ale poslední dobou hodně změnilo. “V regionu se rozvíjí průmysl a ten vytváří nové pracovní příležitosti. Díky tomu se na Novojičínsku se drží nezaměstnanost pod celorepublikovým průměrem. Nejen díky tomu je o nemovitosti v tomto kraji zájem. Máme v poptávkách celkem dost mladších zájemců o pozemky, kde chtějí stavět a také se nám objevují a volají zájemci, kteří mají zájem o koupi jak pozemků, tak bytů a chtějí se do této oblasti přistěhovat.”
V poslední době se na realitním trhu v České republice odehrávají klíčové změny, zejména ve velkých městech. Proto Vám přinášíme detailní analýzu vývoje cen a nabídky bytů k prodeji od roku 2016.
Již od září minulého roku sledujeme zásadní oživení trhu. Tento trend potvrzují i první měsíce roku letošního, které jsou z pohledu zájmu o nemovitosti za dlouhou dobu nadprůměrné. I ukazatele našich rezervovaných a realizovaných případů vzrostly meziročně o desítky procent.
S potěšením oznamujeme, že společnost NEXT REALITY se stala členem české asociace umělé inteligence, což je významný krok v našem závazku k inovacím a technologickému rozvoji v oblasti umělé inteligence.
V posledních letech se lidé v České republice často rozhodují pro přechod z bydlení ve starších domech do moderních novostaveb. Tento trend není jen módní záležitostí, ale odráží i hledání vyššího komfortu a především ekonomické účelnosti.